 Regisztráljon az INGYENES Keresőoptimalizálási Tanácsok Hírlevélre!
9 HETES INGYENES Keresőoptimalizálás Tanácsok Hírlevél
A Keresőoptimalizálás Tanácsok Hírlevél témái:
- Hogyan válasszunk keresőszót, domain nevet?
- Hogyan alakítsuk ki a tartalmat?
- Milyen elveket követ a Google a találati lista kialakításánál?
- Segédeszközök, programok. Beállítások a keresőoptimalizáláshoz.
- A PageRank (fontossági mérce) és az oldalunkra mutató linkek vizsgálata, viszontlinkek felkutatása, állapotellenőrzés.
- Beállítások a weblapon: A legfontosabb „meta” bejegyzések megadása.
- Vizsgáljuk meg "Google szemmel" a weblapunkat.
- Statisztika készítése
- Mi az, amit el tud olvasni (vagyis egyáltalán lát a kereső) és mi az amit nem?
- Konkurenciaelemzés, avagy hogyan csinálják a versenytársak...
- Nem vagyunk a találati listában, bár mindent megtettünk? Ott vagyunk, de azt az oldalt nem szeretnénk megmutatni?
- Ne akarjuk manipulálni a Google-t!! Sokat veszíthetünk rajta!
- A nem kívánt oldalak eltávolítása a Google-ból (büntetett, elavult vagy korlátozott
hozzáférésű oldalak)
|
Adhatunk néhány tippet weblapja tökéletesítéséhez?
 - Cégünk egyik új irányvonala a weblap elemzési, azon belül is a weblap hatékonyság-elemzési szolgáltatás.
- A weblap elemzéseket mindig egyedi projektként kezeljük, cégre illetve weblapra szabottan végezzük szakértőink és természetesen az Ön közreműködésével.
- Weblap elemzési szolgáltatásunk keretében MOST INGYENESEN állnak az Ön rendelkezésére szakértőink!
Kérjen MOST visszahívást kolléganőnktől a weblap elemzési időpont egyeztetése céljából!
Kíváncsi, hogyan növekedhetne az internetről származó bevétele?
Folyamatosan csökken a látogatók száma a weblapján?- Weblapja nem szerepel jó helyen a keresőkben (pl.: Google)?
- Nem tudja, hogy milyen kulcsszavakra lenne érdemes keresőoptimalizálnia?
- Egyre több pénzt költ hirdetésekre, mert így (talán) fenn lehet tartani a korábbi webes forgalmat?
Egyre többen panaszkodnak, hogy nehezen kezelhető a weblap?- Lehet, hogy rossz az oldalfelépítés vagy a szerkezet?
- Fél perc alatt nem igazodik el a látogató az oldalán, ezért inkább elmegy a weblapról?
- Az érdeklődők 3-4 kattintás után sem találják meg a keresett terméket / szolgáltatást?
Az arculat nem nyeri el a látogatók tetszését? - A látogatók a weblap elavult arculata alapján nem bíznak az Ön cége szakértelmében?
- Intenzíven csökken a interneten keresztüli eladás, és nem tudja miért?
- Egyre kevesebben keresik a weblapon található termékeket / szolgáltatásokat?
Nem tudja megfelelően mérni weblapja hatékonyságát?- Nem tudja milyen statisztikát használjon, és milyen mutatónak tulajdonítson egyáltalán jelentősséget?
- Nem tud gyors és egyszerű módon több száz, vagy több ezer hírlevelet / akciós ajánlatot küldeni, ráadásul ingyenesen?
- Nem generálnak nyereséget a nehezen küldött hírlevelek vagy ajánlatok?
Kérjen MOST visszahívást kolléganőnktől a weblap elemzési időpont egyeztetése céljából!
|