Regisztráljon az INGYENES Keresőoptimalizálási Tanácsok Hírlevélre!
Keresőoptimalizálás Hírlevél Regisztráció
*
*
A * jelölésű mezők kitöltése kötelező!
9 HETES INGYENES
Keresőoptimalizálás
Tanácsok Hírlevél
A Keresőoptimalizálás Tanácsok Hírlevél témái:
  • Hogyan válasszunk keresőszót, domain nevet?
  • Hogyan alakítsuk ki a tartalmat?
  • Milyen elveket követ a Google a találati lista kialakításánál?
  • Segédeszközök, programok. Beállítások a keresőoptimalizáláshoz.
  • A PageRank (fontossági mérce) és az oldalunkra mutató linkek vizsgálata, viszontlinkek felkutatása, állapotellenőrzés.
  • Beállítások a weblapon: A legfontosabb „meta” bejegyzések megadása.
  • Vizsgáljuk meg "Google szemmel" a weblapunkat.
    • Statisztika készítése
    • Mi az, amit el tud olvasni (vagyis egyáltalán lát a kereső) és mi az amit nem?
  • Konkurenciaelemzés, avagy hogyan csinálják a versenytársak...
  • Nem vagyunk a találati listában, bár mindent megtettünk? Ott vagyunk, de azt az oldalt nem szeretnénk megmutatni?
    • Ne akarjuk manipulálni a Google-t!! Sokat veszíthetünk rajta!
    • A nem kívánt oldalak eltávolítása a Google-ból (büntetett, elavult vagy korlátozott hozzáférésű oldalak)




Keresőmarketing hírek


Valószínűleg téged, mint keresőoptimalizálásban és értékesítésben közvetlenül érintett weblaptulajdonost is érdekelhet a bejelentés, miszerint: közös kutatási projektet indított a WPP Group ügynökségi holding (brit érdekeltségű cégcsoport, mely a világ második legnagyobb reklámügynökségeket tömörítő csoportja az Omnicom után) és a Microsoft Advertising azzal a céllal, hogy kiderítsék milyen kapcsolat áll fenn a keresőmarketing és a márkaépítés között, globális szinten.


scott_howe.bmp

"A Bing elindítása nyomán itt az idő, hogy újragondoljuk azokat a berögzült fogalmakat, amelyek a keresőket, a keresési viselkedést és a keresőmarketinget illetik. Fontos azt is megvizsgálni, hogy miként segíti a márkaismertség növelését a keresőmarketing és a display megjelenések közötti kapcsolat" - mondta Scott Howe, a Microsoft hirdetési megoldásokért felelős alelnöke.



Abból kiindulva jutottam arra a következtetésre, hogy Téged is érdekelhet a dolog, mert kitartóan építgeted a weblapodat, fejleszted a tartalmat, javítod a látogatottságot, növeled a termékek/szolgáltatások eladását és így valószínűleg méred is az általad forgalmazott márka/márkák ismertségi fejlődését is. Nos, nemsokára arra is választ kaphatsz, hogyan nő ez az Internet és a keresőmarketing (a klasszikus PPC hirdetésektől (kattitás alapú hirdetések, azaz számtalanszor megjelenhet a hirdetés, viszont csak akkor kell fizetned ha valaki rá is kattint) akár a mások weboldalán való megjelenésig) segítségével világ szinten. Aztán ahogy már tőlem megszokhattad a hasonló tanácsokat: könnyebben ki tudod értékelni, hogy a saját terméked márkaismertsége merre tart, min kell még egy kicsit dolgozni…


A kutatás elsősorban a keresőmarketing hatékonysága és a márkaismertség fejlődése közötti kapcsolatot vizsgálja. A WPP és a Microsoft Advertising 2009 őszén hozza nyilvánosságra a kutatás eredményeit, természetesen szeretnék erről is beszámolni neked.



Addig is, ha teheted, kérlek írd meg nekem, hogy a Te weblapodon végzett keresőoptimalizálási munkálatok milyen hatást gyakoroltak az általad forgalmazott termékek márkaismertségi / márkafejélődési előremenetelében! Ez egy kicsit másféle irány mint a fenti kutatás, viszont azt hiszem előnyöd van, hiszen eddig is rendületlenül dolgoztál a keresőoptimalizálással, kíváncsi lennék ezekre az eredményekre, és aztán majd jöhet a keresőmarketing.

Izgatottan várom a leveled!


(A marketingkutatási beszámolóban az új eredmények mellett a keresőmarketing jövőjére vonatkozó következtetések is szerepet kapnak majd. Az eredményeket a tervek szerint idén szeptember végén, a New York-i reklámhéten mutatják be.)



Üdvözlettel:

Reményi László
Keresőoptimalizálás szakértő
A
KERESŐOPTIMALIZÁLÁS
SZAKÉRTŐJE
A weblap a WEB-SET rendszeren üzemel. Készítette a BIT-Hungary Kft.